Sidor

söndag 26 juli 2015

Har aldrig gillat att leva så mycket som nu.......

För den här helgen, sommarn, mannen, barnen, familjen, vännerna. dopet, ja allt allt allt...... Nyp mig drömmer jag och vad bra det kan bli efter lite "tjafs" ibland, man reder ut och allt blir som en dröm, min relation med min svärmor är den bästa i världen, vi förstår verkligen varann......älskar varann...accepterar det som man gör olika... och havet assååååå.....ååååå...... Och barnens skratt.... Tack Gud för hela livet, Tack att du satte mig på jorden med alla dina andra fantastiska skapelser...... Tillomed att städa idag känns som en dröm, jag är så lycklig Gud, så lycklig!! 

Bild från imorse, mitt hjärta sjunger när Angeline tittar på Daisy och säger med den gladaste vackraste ljuvligaste barnastämma; heeeeeeej!!!! Hann inte riktigt fånga men nästan :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar