Sidor

onsdag 21 juli 2010

Två så fantastiskt varma människor har blivit tre, jag bara värms och ler.

Har lite feber, ont i halsen, jo har åkt på ett riktig sommarförkyldning, men så måste jag bara tala om för er att idag när jag (sjuk och febrig) springer på en gammal killkompis, (som för ett tag sedan berättar att han blivit pappa) hans tjej och nu får se deras obeskrivligt underbara bebispojke fylls jag av en sådan lycka så jag bara ler och känner mig så oerhört glad för dem/er! Jag vill inte gå för nära underverket (pga min förkylning) men tittar ner i vagnen och åååå, så gudomligt vackert. Hans tjej (som jag inte träffat innan) ger mig också en sådan värme, vi presenterar oss för varann, och hon verkar vara en heeeelt underbar kvinna, både hon och han strålar av värme, kärlek och lycka! Och ni ska veta att ni smitta mig med den värmen som flög rakt in i hjärtat! Jag ska skapa er son något mycket fint, och ni ska veta (som ni såklart redan vet) att ni är som gjorda för varann. Tack för att ni gjorde min dag, och tack för att ni är så fina!

1 kommentar:

  1. jag hoppas allt är bra med dej också :) du är inte i herrljunga i helgen? julia och joel är här då också. massa kram på dej.

    SvaraRadera