Sidor

onsdag 14 juli 2010

JAG KAN VISST- så ska hålla käften om att jag aldrig kan säga ifrån riktigt rejält, för jag kan visst, när väl det verkligen gäller och behövs!!!

Nu har jag tänkt så det knakat, börjar dock åka på en dunderförkyldning men,,, JAG KAN VISST SÄGA IFRÅN, OCH JAG SKA SÄGA IFRÅN SÅ ATT DET SKRIKER OM DET SNART! FÖR HOT OCH SÅDAN SKIT KOMMER JAG ALDRIG ATT TA! SÅ GLÖM ALLT MESERI NU! OCH TACK WILLAM FÖR ATT DU ALLTID FINNS DÄR! DU ÄR EN GULDKLIMP! OCH JAG TÄNKER ALDRIG GÖRA NÅGOT EMOT MIN EGEN VILJA OCH JAG TÄNKER ALDRIG TA NÅGRA HOT BARA FÖR KÄNSLOR INTE BLIR BESVARADE!
NEJ TACK! DET ÄR BRA NU! MIG TVINGAR INGEN TILL NÅGOT!

3 kommentarer:

  1. Det är bra Lina!

    SvaraRadera
  2. HEja Lina! Bra att du inser att ibland måste du fasktiskt också trots den ängeln du är slå näven i bordet och säga ifrån!! Jag vet att du kan det när det väl gäller! Jag tror på dig! Ta ingen skit!

    SvaraRadera
  3. Vad har hänt gumman?

    SvaraRadera