Sidor

lördag 3 juli 2010

Hahhaa, någon av er älskar ju sååå när jag lägger upp bilder på mig själv och kändisar! Så jag ger dig två extra som låg på lagret! Haha..

Jag och Rafael Edholm känner varann lite och springer på varann titt som tätt:) Sen kan jag bjuda dig på en liten bild från LA när vi tex träffade söta snälla Natacha Peyre och Dominique Lonegran, Natacha bor ju där! Så sen har vi många gemensamma vänner, tex honom vi bodde hos i Vegas är ju Bingos bästa bundis där nere, och en mycket bra kompis till Natacha, för övrigt förstår jag inte problemet med bilderna:) Du hatar de verkligen så fort jag plockar in någon liten "kändis" :)

2 kommentarer:

  1. vet inte vad jag ska säga men jag diggar dig och denna blogg stenhårt!

    SvaraRadera
  2. de va väldigt härligt när vi träffade dessa spännande KÄNDISAR! :)

    SvaraRadera