Sidor

tisdag 13 juli 2010

I AM A WANTED WOMAN.........

så hinner man inte mer än vakna denna innan sköna soliga tisdagsförmiddag från man ser 7 missade samtal och 5 nya sms.....och jaja, likadant varje morgon.... (ps, jag vet inte vad jag skulle göra utan ljudlösknappen, förmodligen dö) att människor orkar gå upp så tidigt nu på sommaren förstår jag inte, kan ni inte alla bara ha väldigt härligt ledigt som mig? Fast ska jag snacka om ledigt? Jag drar tyvärr på mig alldeles för mycket hela tiden, och är för det mesta himla stressad för att hinna med allt... Men nu idag var vissa utav några tyvärr hemliga producenter som galna efter mig, haha, eller typ: -Linaaaa!!! Vart är du?!! Du skulle vara här! -Oj, svarar jag med lite förvånad röst, jag hade visst glömt, för glömt jo, det hade jag... Vi skickar en taxi till dig nu och du får en tillbaka..... Kom nuuu!! Vi måste träffa dig igen!!! Jaja, svara jag, gäsp.. Vill ni bara ge mig lite tid, tid typ att borsta håret och öppna ögonen så kommer jag. Till svar får jag: -Lina, är en kvart okej?!! Jaja, go for it tänker jag och fixar till mig lite och skuttar ner till bilen... Tyvärr kan jag inte avslöja så mycket mera, men det finns mycket skoj på g:) Som vanligt mycket skoj på g:)
För övrigt får jag hoppa över Rivieran, jag hinner tyvärr inte med någon sådan resa i sommar, men jag ääääälskar verkligen Paris så dit bokas en flight snarast, får annars sikta på en sväng til Hawaii, mera USA och Mexico senare i höst istället. Funntar på att flytta ner till Hollywood ett par månader också, vore gott, blev lite fest vid just den lilla byn.. Hoppas allt är bra med er annars i värmen, min lilla lägenhet är som en bastu och jag har feber och är smått sjuk också:( Tyck synd om mig typ, hahaha....

8 kommentarer:

  1. Jag dööööööööööööööööööööör så patetiskt.... :S

    SvaraRadera
  2. Men snälla Liiinaaa.Nu var´t det visst något av självberöm!!-Ta´t easy gumman;)

    SvaraRadera
  3. Detta var det värsta inlägg jag läst!

    SvaraRadera
  4. Ursäkta mig Lina men vem tror du att du är? Hollywood Hawaii Riveran och all skit du snackar om? Producenter för vadå? Inte konstigt att dem är hemliga när de inte finns några...

    Lägg ner att försöka vara någon du inte är.

    Satsa på att hitta en bra normal kille istället och ägna dig åt de du faktiskt tycker är kul som keramiken och målningen. Bli på smällen som din syster och försök inte uppnå något du aldrig kommer att bli. Du är Lina från landet och inte det minsta känd eller wanted.

    *STOR SUCK*

    SvaraRadera
  5. Men hallåååååååååååååå där !!!!!
    Förstår ni inte att Lina är ironisk i vissa bloggar?? Lina är den mest ödmjuka människa jag känner men visst hon kanske får många fina fördelar bara för att hon är den hon är och kan åka jorden runt titt som tätt och de som hon t.om visar er här så jag tycker du Lina ska ta tillvara på din ungdom och köra racet fullt ut!

    SvaraRadera
  6. Ojojojoj:) Opps, opps... Vilket himla hallå det blev här igen då:) Hehe, jag vet inte vad jag ska säga.. Men förlåt till alla er som mår dåligt över att jag mår bra och lever ett härligt liv för det mesta, jag förstår liksom inte, är det det ni vill? Det att jag ska be er så mycket om ursäkt för jag är den jag är och så.. Jag har det också stressigt ska ni veta och är inte på topp jämt, jag stöter också på motgång men deppar inte eller grubblar ihop för det! Jag bara skrattar och försöker ta tillvara på livet fullt ut! Vi är ju inte satta här på jorden så lång tid egentligen:) SÅ GÅ UT OCH VAR SÅ LYCKLIG SOM DU BARA KAN, OCH I MÖRKA STUNDER VET JAG ATT NI LJUSET KAN HITTA ÄNDÅ, FÖR ALLTID FINNS DET DÄR!!! TRUST ME! LOVE, LOVE, LOVE TILL ER!

    SvaraRadera
  7. Ps, tack till dig gulliga som skriver över min kommentar, vet tyvärr inte vem du är?? Men vad sött skrivet! Stor kram till er alla!

    SvaraRadera
  8. Hihi, jag är som du vet Lina ganska insatt i datorer, så jag tog mig friheten att spåra de ip-nummer de elaka kommentarerna skickats från, då jag var övertygad om att det var folk som i "anonymitet" är elaka, och annars kallar sig dina "vänner. Resultaten var minst sagt chockerande...

    Och kom ihåg en sak brudar, man kan inte vara ANONYM på nätet.

    Jag berättar OM du vill veta när jag kommer upp. Annars tucker jag att ni kan ringa Lina själva och säga varför ni dolde er bakom att vara anonyma för att komma åt Lina.

    Det är ju skrattretande...

    Jenny

    SvaraRadera