Sidor

fredag 2 juli 2010

Kabyssen i Vaxholm med Alexandra igår var verkligen sååå mysigt!

Alex kom och hämta upp mig så drog vi till Vaxholm, åååh mitt älskade Vaxholm!! Så fint att se lilla söta staden igen, har dock inte hunnit börja jobba där igen, har ju varit så mycket efter hemkomsten från staterna men snart så:) Vi hade en supertrevlig middag, och jaaa för övrigt slutade kvällen heeeelt underbart, jag är så lycklig mina vänner, så lycklig! Ååååh vad fint allt känns! Jag lovar att berätta mera snart! Men nu måste jag iväg till min underbara leraaaaa! Borde väl egentligen vara lite bakis nu kom jag på, men jag känner verkligen inget. Måste lyckan som tar bort det trötta, tar bort huvudvärken:)
Jag vet inte.... ;) Jag bara njuter av att allt känns så underbart nu, det är ju sommar med!
Vi hade inte träffats på såååå länge, och ååh vad vi prata, gick igenom allt sedan månader tillbaka..
Fast självklart när jag och Alexandra ses blir det mest skratt, skratt, skratt!!! :D

Ja, och plötsligt sa servitören att vi har bestämt att just ni ska bara ha dessa snapsar och små silltallrikar också.. Haha, inte riktigt min grej, men de ville så gärna så ja, jo det blev lite snaps också:) Alex slapp dock eftersom hon körde:) Men jo, snaps är faktiskt ganska härligt ibland:)
Och grillade brödskivor med aioli är ju bara väldigt härligt!
Och såå god mat, och så fina diskussioner.. Mm, verkligen..
Hahaha, och så lite härlig plåtning innan Alex körde hem oss typ:)

4 kommentarer:

  1. Dina outfits är inte dåliga Lina.

    SvaraRadera
  2. Hihi, tack, massa färg är häääärligt! Snälla sötisar skriv era namn..

    SvaraRadera
  3. Ååh finaste Lina, TACK igen för den fantastiska kvällen!! Du är guld värd <3

    SvaraRadera
  4. Jag som ska tacka dig sötaste Alex ju!!! Du är min diamant!

    SvaraRadera