Sidor

söndag 11 juli 2010

Ett sagolikt bröllop en så fantastiskt vacker dag!

Jag var igår på ett sagolikt bröllop, och givetvis sa de Ja! Och det var ett sådant Underbart Starkt Ja, och en sådan Himmelsk stämning där ute på bryggan vid Stallmästaregården igår eftermiddag när han fick sin älskade fru, och när hon fick sin älskade man. De har ju redan fått varann för längesen, den enorma kärleken som de har känner kommer alltid att hålla i sig, och har gjort från första stund, men när de ingick äktenskap och verkligen sa Ja till att älska varann i nöd och lust blev så starkt, så mäktigt, och så vackert! Solen lös starkt, fåglarna kvittrade med er av lycka! Mina tårar, som så många andras kunde inte stanna kvar innanför ögonlocken, vi var många som grät och skrattade av en sådan ljuvlig stark lycka och glädje i hela kroppen, för detta fantastiska par kommer verkligen älska tills livet skiljer dem åter. Ett oerhört vackert, fullständigt lyckat bröllop, verkligen, från början till slut! En sådan varm och kärleksfull anda var minut, det var som om Gud sänt ner änglar för att vaka. Det togs många vackra fotografier, som kanske läggs upp vid senare tillfälle, ni får hålla tillgodo med mig så länge:)
Och jag önskar er fina, vackra brudpar all lycka från hela mitt hjärta!




Sedan blev det en sväng till Strandbryggan för lite rosé och en sista chans att träffa Peter som är en vän från Newport Beach, han är i Sverige på snabbbesök, men flyger tyvärr hem idag, riktigt kul att ses igen iallafall! Kvällen blev senare än bestämt, stötte på goa Amy på Cafét gjorde jag också, vi skålade glatt och skrattade gott åt alla våra sköna gemensamma vänner i staterna;) Hahaha...

Hihihihaha, vad jag skratta, å plötsligt tyckte Peters härliga vän Chris att det var shotdax:) Och nu när jag kollar på kort vänner tar på mig, så är det en väldans massa busywithiphonepictures, hmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar