Sidor

söndag 18 juli 2010

Opps, det blev en sväng ut till kära strandbryggan ändå:)

Strandbryggan ja en sväng, en lite kortare sväng den här gången, de skulle bara ha dit mig, så ja, jag åke in och sa lite hej till grabbarna, men kvällen blev lite knasig sådär,loveproblems hit och dit och upp och ner mellan människor:( Trist.... Men, men... Hoppas det löser sig för de med deras trassel... Jag vill inte gå in för djupt med människor jag inte står nära, jag vill bara att de ska lycka till och bli bra. By the way gick mitt trassel här för ett tag sedan över förvånansvärt fort, jag är bara fri, lycklig och fin! För övrigt kom min denna kväll rosa hatt på villovägar, men, men den kommer väl tillbaks, my favorite hat liksom.... Hoppas ni haft en bra kväll också. LOVE FROM MY HEART! Nu ska jag sova, mmm, sååå skööönt... Som sagt imorgon kommer mina älsklingar och vi ska till skansen!! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar