Sidor

måndag 19 juli 2010

Jag har en sådan ljuvlig, evig stark kärlek till min älskade guddotter/systersdotter och syster! Tack för en otrolig dag!

Nu har två utav mina absoluta finaste, underbaraste älsklingar åkt:( De hann bara stanna i Stockholm en dag och natt eftersom de skulle med ett plan till Finland idag. Men vilken fantastiskt vacker och lycklig dag vi hade igår! Vi drog till skansen och allt var såååå härligt! Vi kunde inte haft det mysigare och finare, plus ett så vackert strålande solväder!! Och varje gång vi ses eller pratar jag och min älskade syster Jenny kommer vi verkligen varann närmare och närmare. Vi lever ju till viss del lite helt olika liv kan man väl säga, och Jenny som blev mamma som tonåring är verkligen världens bästa finaste och mest ansvarsfullaste mamman (precis som hennes fina kille pappa Jimmy är) har verkligen en enorm ära och den största elogen man kan hitta! Ni är fantastiska föräldrar och jag är verkligen en enormt stolt gudmor och moster till Milla, den finaste skatten dom finns! Mitt hjärta sjunger när hon ler och skrattar, jag blir varm i hela kroppen. Saknar er redan mina änglar! Och älskar er över allt annat!



Babybabybabybabybabybabylyckaaaaaa!!!
Sen var det lite Barnens allsång med Amy Diamond :)
Och såklart fiskedamm!!! Guuuulligt!!

I fiskdammen vann man varje gång, Milla skulle självklart ha en rosa mobil, sen när vi köpte lotter hade vi turen med oss och vann, då valde vi en till rosa mobil, hihihi, för Milla älskar att trycka på knappar!
Och åka häst ville Mamma såklart (som själv är en hästälskare, och fd haft två världens finaste hästar) att Milla också skulle göra, och sen fick hon åka karusell med mig, goooos!!!

Och björnarna så fina!
Hihihihihi, nöff, nöff!






















Och så somnade den lilla älsklingen, och så åt jag och Jenny underbar mjukglass!! Och den var verkligen underbar, vaniljen så god!! Och jo,,, ni vet jag med allt vad glass, sötsaker, choklad, mat ja allt sånt där heter var tvungen att springa och köpa en till med strössel och chokladsås!!
Hahahaha, och det är inget jag skäms för att berätta, och inget jag inte äääälskar att ta sköna glassiga fotografier på, hahaha...


























Underbara, underbara, underbara Skansen! Tack för en toppendag!
Tror också vår lilla Millis var nöjd hon med! Och hunden var jag bara tvungen att ge henne!
Sen efter den vackra promenaden från Skansen, förbi alla glad soliga människor vid vattnet, var vi hungriga och jättetörstiga, slog oss ner på Vapiano och åt deras goda italienska mat, mmmm!
En mycket glad och nöjd jag med en härlig pizza, hahaha:)

5 kommentarer:

  1. Bilden på dig med glass runt munnen borde printas ut och hängas upp på väggen!

    SvaraRadera
  2. Precis bloggar som denna gillar vi att läsa. Inte om hollywood och lyxgrejer skansken räcker. Bra Lina! Du verkar ändå vara en bra guddmor.

    SvaraRadera
  3. Du beskriver att du blir varm i hela kroppen när hon ler, jag förstår dig hela din blogg gör mig varm

    SvaraRadera
  4. Fin och söt guddotter:) mvh enilredroB

    SvaraRadera
  5. Tack fina fina fina ni!!! Och det är så kul att ni skriver så gulliga saker till mig!! Kramar

    SvaraRadera