Sidor

lördag 17 juli 2010

En riktigt skön, rolig, fin, mysig, härlig, utomordentligt trevlig kväll!

Gårkvällen, eller vad ska man säga natten också (när man inte kommer i säng för ens vid 3) var verkligen så himla trevlig, härlig, rolig,, ja allt det där!! Wow, verkligen en superfredag med underbara och så fantastiskt sköna vänner!! Vi blev liksom ett riktigt härligt gäng där ute på Strandbryggan allesammans och, ja, jag säger det igen! Vi hade det verkligen såååå himla skoj och fint! Det var så mycket skratt, trevligheter, gemenskap och ren lycka! En aning för mycket rosé och drinkar kanske, är lite trött idag måste jag erkänna;) Haha, men jag är så glad och lycklig som människa så jag blir liksom aldrig sådär jättebakis och helt asseg som vissa beskriver efter en rejäl helkväll. Fast iof skulle jag druckit, druckit och druckit, känt för att dra till en riktig brakfylla skulle jag nog inte heller mått så bra, men brakfyllor är inget för mig, haha, fast det är väl inte något för nån egentligen;) Hoppas ni har en fin lördag mina vänner! Jag är tyvärr lite krasslig fortfarande, trodde jag var frisk när jag åkte in till stan, men inte blev det bättre med kort klänning inte och sena nätter inte, opps, men äsch, det var väl värt, så ikväll får bli en soft kväll:) Och imorgon kommer min älskade syster med sin dotter/ min guddotter till Stockholm! Jag känner redan värmen i hjärtat.. Åååh, längtar efter gos med er mina älskade vackraste hjärtan!

Och den populära hatten (som för övrigt många gilla på mig) flög på Jonas:)

Och mina kära vänner Johanna och Dessi, det var sååå längesen nu. Johanna har bott i Paris Dessi har pluggat och pluggat borta hon med, duktiga de är mina tjejer! Och verkligen så skoj att ses igen!

Sen blev vi hungriga och då blev det räkmackafest, mera vin, skratt och stim och stoj!
Hahaha, han är härlig lilla Jonas:)


Kvällen slutade på Cafét där jag nu visst alltid springer på söta Amy, så vi fick två skålkvällar irad vi! Och bilden, hahahaha det kanske är ganska bra att kolla rakt upp om man bär hatt, annars syns man ju liksom inte:) Men bilden blev ändå ganska kul tycker jag, sådär det kan bli vid halv 3..
För skål mina sötnosar och tack för en riktigt häääääääärlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Är du tillsammans lr på g med denna Jonas?

    SvaraRadera
  2. Hahaha, nej nej!! Jag är superdupersingel och skulle ens inte hångla på krogen eller ngt sådant alls. Nä, men seriöst det är verkligen inte min grej. Och Jonas och jag är totalt olika för en sådan"matchning" :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Det är väl bilden som uppfattas lite så då? Men säg om du har någon på gång Lina, vi är nyfikna!!!!!!!!! Hanna P

    SvaraRadera
  4. Nej,nej! Det är en sommarbild bara som en vän knäppte! Jag har absolut inget på g med den människan, och inte med någon annan heller! Som sagt, superduuuupersingel and I love it!

    SvaraRadera