Sidor

fredag 16 juli 2010

Hej på er alla fina glada positiva trevliga vackra människor!


Det blev en riktigt skön kväll med Amy igår!! Vi började på Josefina, traskade vidare till Strandbryggan och mötte där våra härliga båtvänner så vi drog till Djursholm och chilla istället, tyckte strandis var lite för bullrit en torsdagskväll när man har en planerad härlig fredagsutgång ikväll och en sådan här vacker solig förmiddag framför sig. Man vill liksom inte vara för bakis, och jag är det faktiskt inte det minsta längre, lite tidigare men nu känner jag mig på topp igen! Vi hade iallafall en riktigt skön kväll! Nu ska jag hoppa iväg till Sigtuna, fick lite plötsligt ändrade lunchplaner, men jobblunch är var det är, och såå lycklig är jag för det handlar om mitt skapande, ja, mitt jag -färg och form! Puss och kram!






Bye, bye strandbryggan:)

1 kommentar:

  1. Din kappa är apsnygg! Vart har du köpt den?

    SvaraRadera