Sidor

fredag 12 juni 2015

Underbart allt är.....

Ja..... Helt underbart!! Det är sommar - det är liv!! Och gårkvällen oh så fin!! Såå kuuuul!! Man kan säga att jag körde allt i ett.. Haha.... Och här finns en liten bebis väldigt söt som heter Daisy-Amber hon ligger i vagnen med sin lilla solhatt och sover..... Solen strålar som om det vore den soligaste dan på hela sommaren!! Fåglarna sjunger!! Jag går här med barnvagnen snart ätandes på en liten glass, ja för jag ska till lanthandeln för att köpa lite picknick tills i eftermiddag då vi ska ut med båten!! Vi ska åka för första gången med barnen, hela lilla familjen ner i båten, ohoj vi får se hur det kommer att gå haha.... Bara man är försiktig ska det nog gå himla fint!! Jag köpte förresten en väldigt vacker drake här om dagen jag och Angeline ska flyga med, hon älskar ju drakar!! Och här cyklar det nu förbi glada barn som har sommarlov!!!! Sådär 12,13 år hela livet framför sig, åh jag gillar när man känner så hela livet framför sig för jag börjar ibland känna mig lite gammal tror jag kom på här om dan oj snart 30 men glömmer det redan fort och håller det glömt under flera veckor, månader när jag leker hela dagarna med barnen, kände mig som två tre år här om dan då Angeline skratta ihjäl sig åt mig när kan låtsades inte veta vart pusselbitarna skulle passa in haha.....det är så kul att leka!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar