Sidor

fredag 5 juni 2015

Identitetskris eller kanske en räddare för tusentalsmänniskor......

100 tips för att inte ta sitt liv här på Tellus av sig. 

"En bok med tips om att överleva i en värld man kanske egentligen inte är född till" 

Jag bara känner såhär att jag måste fortsätta med en väldigt kanske bra bok för många jag började på att skriva en gång..... 

Eller gäller det bara mig?! Nu tog det liksom 20 minuter att försöka avsluta en tandförsäkringsförsäljare i telefonen och det hela slutade ändå med att han skulle ringa tillbaka på måndag....... Det var 20 minuter av den "hinnagöraandrasakertid" utav Daisys sömn som har minskat sigtill  bara 1-2 timmar om dan...... Men försäljaren var ändå himla snäll, jobbig men snäll så tyckte liksom synd om honom...... 

Åh min lilla Vickevire igår!! Och idag kommer mammaaaaa för hon ska på bröllop i Sthlm imorgon!! Kuuul!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar