Sidor

torsdag 4 juni 2015

Går runt som en levande zombie.......

Och har bitit mig i tungan, aaaajj, ja det hoppa väl för mycket grodor som vanligt ;) Sovit max 3 timmar allt som allt i natt, fått en sjukt konstig klåda under fötterna....fatta skumt..och liksom inte ett spår att det skulle vara någon svamp eller så, och så har jag klämt mig på bildörren till råga på allt annat härligt och bara varit allmänt "jobbig" hela dan idag, tänkt för mkt, frågat för mkt, varit disträ fast pladdrig, tur människor är så underbara emot en, så himla fina föräldrar på dagis, himla bra grannar!! Nu har jag tagit alvedon, ska försöka blunda en stund......Stefan är så go med barnen där nere hör hur mysigt de har varvat med lite fix, haha, känner igen mig så, man vill bara klona sig ibland, ska snart gå ner....men måste träna på att det inte behöver vara på "toppnöje" varje sekund, ingen stress..... Allt blir bra.. Svärmor tycker verkligen jag "förnöjer" barnen hela tiden utan att aldrig"klaga" eller låta irriterad, hon sa verkligen att hon beundrade mig för det och mitt tålamod av gårdagens läggning av Angeline........fick vara sådär "konsekvent" en hel timme, sjuuuukt påfrestande men underbart när det är över, men en timme asså ohoj......det var kul att höra massa fint beröm, himla trevligt det var att ha henne här lite, hon åkte hem idag.... Känns verkligen som hon "accepterat" mig nu, ja jag är ju ingen kanske så vanlig svärdotter direkt..... Och när man får en lite kul kommentar ja till exempel; "ja, jag ser att här är inte så många lock på när vi stod i badrummet" eller "haha, du är lite rolig för du är väldigt renlig av dig i köket, ja nästan lite för renlig med mathanteringen men Angeline tvättar inte händerna till varje mål" får man liksom bara tänka det till ngt positivt för hon menar ju inget illa, hon är bara lite ordentlig på ett annat sätt bara..... Men vissa rutiner har jag inte byggt än, och så är ju bara barn så hungriga fort ibland då känner jag att jag inte släpar henne till badrummet innan, jag vet ju att hon är ren....... Och visst är nya blomman fin :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar