Sidor

tisdag 17 januari 2012

Sorry..



Åh, har varit världens sämta på bloggen dessa dar, igår, förrgår och allt dedär, men jag har varit så snurrig och det har hänt så mycket!! Massor med positivt och skoj har jag att berätta:) Lite mycket att stå i nu bara, men jag gillar det! Sitter och grejar och måste få klart några saker här innan jag kommer in igen, men kommer gör jag och det mycket snart!!! Lovar!! För övrigt kör jag, Annie och Sara regnbågsfest på cafét imorgon och det är bara att mejla, ringa smsa mig för listan! Vi bjuder på cupcakes och drinkar! Kl 23.00 ! Ska försöka väcka upp mina fina ungdomar nu, de är helt döda, känner mig som en tonårsmorsa här;) Sen in till stan och möta fina, fina Ellen! Hörs snart! Se så sött de sover! Igår brann det i mitt kök förresten, det var helt sjukt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar