Sidor

onsdag 4 januari 2012

Detta är inte sant!


Jag gråter, igen!! Jag som äntligen ryckt upp mig lite grann! Detta låter helt otroligt men jag ramlar, typ halkar på grus, slår i underläppen, skrubbar i näsan, händerna och mina knän EFTER jag fått min nya iPad snodd också!!!!! Jag förstår inte! Nu gråter jag bara igen, jag som redan är en rödgråten kines (ja, mina ögon är så svullna) skulle bara förbi killen som hjälper mig ibland med datorn, ner i Täby c till Applebutiken, bor ju 5 sekunder ifrån, på vägen i centrumet ligger Ica, där jag ser att en tant har lite svårt med att lyfta i tunga mjölk och mjöl och saftflaskor från en kasse till en såndär tantvagn ni vet, sån man drar, och oförsiktig och naiv lägger jag ifrån mig ipaden en bit ifrån, tar lite tid med varorna och stänga vagnen.... Hela centrumet fullt med 10000000 snåla mellandagsreafolk så allt är rörigt och kaos och tydligen en så snål person som är tjuv (skulle aldrig kalla de snåla annars, handlar själv på rea ibland) men är knäckt på tjuvar vid dehär laget!!!!! Personen tar min iPad i röran och jag börjar gråta, gapa runt efter den, men den är ingenstans!!!!!! Springer hem med alla tårar och ramlar!!! Iof hade jag inget sparat på den och alla kvitton kvar så det ordnar sig, men tjuvar och ramla och allt dehär!!!!! Buuuuuu !!!! Tvättat mig nu, inte så farligt men var tvungen att fota och tack snällaste finaste tröstande grannen Berith i hissen för alla tårar du torka!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar