Sidor

måndag 9 januari 2012

Alla mina bebisar hemma igen..



Nya som gamla, jaa Nalle fläkte ut sig direkt ;) Gjorde en liten storshopping på Mediamarkt, blev en ny ipad med, finns inget bättre att skriva på, ska ju skrivas mycket nu, skrivas om och bättre, nytt och fräscht ja.....men känns lite tomt, inte en endaste liten bild, inte en mapp, jo en då, en ny.. men har verkligen lärt mig något; Forever, forever, forever and EVER BACKUPS !!!! Och får tänka att tänk vad hemskt om de hade tagit lilla Nalle istället, då skulle jag inte veta vad jag skulle ta mig till asså, nää....prylar är ju ändå trots allt bara prylar, lite oersättliga bilder kanske, och lite extra jobb, men som Ängeln sa häromdan...det kanske nu bara blir bättre, och den enda som kan se till att det blir det är ju jag, och det ska jag! Jag börjar om! Inge mer me de! Och visst hittade jag snygga lurar! För övrigt har jag redan börjat plocka fram färger på hela bordet, ska måla hela natten! Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar