Sidor

måndag 16 januari 2012

Asså igår...






Slänger in en bild från igår, och ett löfte om att jag ska så snart jag hinner sätta mig ner berätta om denna helg asså, så sjukt alltsammans, ja allt från slagsmål, poliser till försvarande ketchupsprut.... Nu ska jag laga en riktigt god sallad, en härlig gräddig potatisgratäng och fyllaupp en go fläskfilé med massa gottigt skjutsa den in i ugnen och så kommer Annie och Jessica. Sara ligger redan här breve och myser<3 måndag den 16 januari 2012, kl 15:54

Slänger in en bild från igår, och ett löfte om att jag ska så snart jag hinner sätta mig ner berätta om denna helg asså, så sjukt alltsammans, ja allt från slagsmål, poliser till försvarande ketchupsprut.... Nu ska jag laga en riktigt god sallad, en härlig gräddig potatisgratäng och fyllaupp en go fläskfilé med massa gottigt skjutsa den in i ugnen och så kommer Annie och Jessica. Sara ligger redan här breve och myser<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar