Sidor

onsdag 25 januari 2012

Får gjort och får undan..

Allt möjligt bra idag, känns riktigt bra! Mår så bra och känner att alla vindar vänt i mitt liv, livet är på min sida! Är också så glad över människor som kan lösa småsaker på bra sätt och utan några onödiga konflikter! Jag älskar mitt konfliktlösa liv, och kan inte ens minnas senast jag hamnade i en konflikt och tycker vi är satta här på jorden alldeles för kort tid för att bråka och grejer! Så onödligt! Nu ska jag träna, förlåt för lite halvkass uppdatering, men det är lite mycket nu! En annan jätteskoj grej är att jag fått ett litet nytt jobb i vår, ett keramijobb med utvecklingsstörda tonåringar, Gud så skoj! Älskar ju keramik och älskar att jobba med människor!! Hörs sen! Puss!
Just det ut i snön, tänk om det ändå vore såhär;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar