Sidor

onsdag 18 januari 2012

In med era sista namn!


Men super, åh här är det trevligt! Vill bara ha in era sista namn till listan!! Bara ta kontakt med mig på linasi@hotmail.com senast 21!
Annars ska jag städa opp lägenheten riktigt läcker igen, ja nu efter vårat snurr här, blir lätt lite rörigt när man bor tre ett par dar, Sara och Annie har precis gått, så nu är det bara jag och min lille son Nalle igen :)
Sen ska jag göra mig riktigt färgglad och härlig, köpa några heliumballonger och lite fin confetti (ja, det är det enda de tycker funkar bra och jag får förvandla cafét till barnkalas/tivoli när människor inte är lika spända för sådant på så kort varsel ;) Men ooooh, så härligt och fint de kan bli om jag får sätta igång att snurra där asså, var på väg att fixa med en hel regnbåge gjord utav glansiga ballonger, ja, ju vore döläckert men så kul skulle vi inte ha det, fast de va inte helt emot (tror iof att de älskade det egentligen) så det kanske blir på nästa event, han gillade iaf idén :) Tycker faktiskt att Stockholms nattliv borde kryddas till och målas upp med lite härliga färger, och att folk ska snobba av sig, bara ha kul, vara härliga, skratta ihjäl sig och glittra runt som My little ponys! Iof är ni många så! Men ni förstår vad jag menar; Mer färg och ballonger på Stureplan vore himla fint asså!

Ska möta upp min Ängel Johanna och hennes fina kille för lite middag sen, och sedan ses vi längst in vid stora spegelväggen bland alla färglada drinkar, goa kramar och cupcakes!
Puss alla mina regnbågar! 
P.S. Sorry för byten utav typsnitten emellanåt, men de beror på att bloggar från mobilen och datorn...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar