Sidor

måndag 9 januari 2012

Hittat något att sätta tänderna i !!



På väg hem snubblar jag in på en möbelhandel, hittade två superperfekta skåp att förvandla om totalt! Tivoliskåp ska de bli!! Och helt exemplariska i storlek för min hall! Och rea var det också, 70 % så 1600 spänn för bägge, wow! Jättefin kvalite, ser verkligen gamla ut, är egentligen allergisk mot "nygammalt" gillar bäst när det är lastgammalt på riktigt riktogt! ni ska se när jag är klar! De bästa med att vara lite nere och krascha sådär ibland är att jag kan bli poff glad för en lång lång tid om jag får skapa dygnet runt några dar, kanske tillomed skippar de där nya pillsen om ett tag! ;D åhhhhh!! Hem och målaaaaa!!!! Och ny dator med mig har jag också, en precis likadan baby, MacBook Pro 13, bästa! Och dig ska jag aldrig slarva bort!! Och dig ska aldrig nån få sno!! Hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar