Sidor

torsdag 12 januari 2012

Hej...


Ja, det är jobbigt nu. Har gråtit 2 timmar i sträck och bara fortsätter.... Jag är så trött på tårar nu va! Gråter och målar är typ de enda jag gör om dagarna just nu....och så skriver jag ganska mycket men det är sånt man inte får eller ska skriva heller så det river jag i tusen bitar! Så ser det ut just nu men jag ser framåt. Och så är jag glad några timmar och gråter några timmar igen. Men jag vet att det blir och kommer att bli bättre, och jag skulle aldrig ge upp för jag har nog (inte för att vara självgod nu men...) ja, de underbaraste, bästa och de mest genuina vänner och familj man kan hitta. Och vore det inte för er vet jag inte vad jag skulle göra nu. Ni är helt fantastsika. Jag önskar att jag kan skapa så mycket till våren så att alla ni kan välja varsin grej på mitt vernissage gratis, såklart. Och ni ska veta att ni alltid kan be mig om vad ni vill, när ni vill. Och Fina Fredrika ringde nyss och var lika fin som vanligt. Hon är underbar Fredika, gillar verkligen henne mycket. Äkta och fin, stort hjärta. Sagt så fina och stöttande saker dessa dar. Hon ville att jag skulle pallra mig in i dedär härliga vardagsrummet hon och Walter håller till i på torsdagarna, åh det är så varmt där, alla så glada, snälla fina och goda (många i vårt grandfestgäng) och de bästa av allt de tar mig precis som jag är och jag får vara och må precis som jag gör....jag får storgråta, vara högljud, skratta ihjäl mig och vara jätteintensiv, jag får bara vara, finnas, och männen där tillomed skickar hem blommor och kastar visitkort efter mig ;) Att hon har kunnat på något mycket konstigt sätt skapa ett sådant fint gäng mitt på Stureplan är beundrandsvärt och måste vara helt unikt. Helt sjukt egentligen. Jag kan många gånger lätt bli missförstådd bland knepiga platser som Stureplan, men inte där! (iof hinner jag inte gå ut på så många andra ställen än runt stureplan, men jag har mina änglar där också, många utav mina närmsta hänger runt mycket där och de är verkligen gudomliga vänner så jag tycker Stureplan har något slags konstigt "ryckte" också, men jag förstår grejen asså, men jag skulle aldrig kalla mig en stureplanstyp, fast jag vistas där en hel del ibland, hoppas ni förstår) Och det låter jättesjälvgott nu jag vet, men jag vet att om jag skulle vara där nu skulle jag mötas utav många, många kramar, många fina vänner och många andra kända ansikten med många fina ord om att det var så kul sist när du gjorde/sa det och det... Många minnen och så många skratt vi skulle skratta. Men tyvärr är mina ögon för svullna och jag skulle nog bara vilja dricka vin och glömma hela världen på stan ikväll, ja en kväll som ikväll så jag stannar hemma. Ikväll är ingen sån kväll, jag vet att det skulle kunnat bli jättefint också, och säkert upplyftande men vi siktar på lördag istället, då ska vi skåla och skratta och inte ha svullna ögon och vara deprimerade och gråta, då ska vi fira att det är lördag med världens bästa Kelly som har bokat bord på Teatergrillen och fördrinken sups upp på Noppes! Om jag orkar, jo men det gör jag! Kan alltid vara nykter annars, jag är ju typ likadan ändå, och Ingen gör mig gladare än Kelly! Nä, nu ska jag försöka torka lite tårar här och ta en promenad. Åååååhh, vill sluta gråta nu! Kan de inte bara torka fast, se så jag ser ut, men känner mig så ledsen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar