Sidor

torsdag 4 augusti 2011

MISSONI SPRING 2011!!

Asså Missonis färger i deras sommarkollektion i år är såååååå härliga!! Denna långa underbara tunna kofta är verkligen ett favoritplagg, så skön och lättanvänd, behöver ju inte ha byxor ens, räcker ju med leggings, eller som på bilden bara som strandplagg. Kolla på färgerna i plaggen under, man dör ju. Man kanske borde göra lite karriär snart ändå, så man har råd menar jag, vill ju ha typ tusen ungar, och idag såg jag en missonibarnvagn på NK, skulle köpa den direkt om jag hade en liten baby!! Glömde fota men ska googla upp den, så fin! (haha, förresten jag var inte sur på bilden, är nästan aldrig sur, men ser så ut för jag kisar för solen tror jag, och försökte väl stå still:)

Dålig kvalite i Photo Booth men färgerna så fina ihop!!! Och så lite glittrigt i de blå!! Typiskt deras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar