Sidor

tisdag 30 augusti 2011

Innan augusti tar slut..

Ska jag bara hinna proppa in allt som hänt och alla goa bilder här!! Hann inte igår, men hade däremot världens bästa dag!! Tror ni är trötta på ordet förlåt, och att jag lovar hinna så har lagt ner de ordvalen…. Men grejen är ju att det finns ju så mycket roligare och viktigare saker att göra än att blogga, men jag älskar ju att blogga också, jag älskar det, det är ju så skoj!! Så måste verkligen ta tag i det nu…. Får hitta taktik, och får intala mig själv att faktiskt bloggandet är en såpass härlig grej som jag måste ta tid till också, liksom få in det som ”viktig” tid. Och gillar ju så att se allt samlat sen, liksom vad man gjort, är ju så virrig som person så bloggen kan vara så skön ibland att samla in allt på. Ja, ni vet typ; ”Ja, just det, det var den där sköna helgen och det var den goa dan, med mer” Och så får jag dåligt samvete, för ni är ju ändå så många fina my angels som går in… Så, nu ska jag bara komma igen!! Nu ska det bloggas, bloggas, bloggas!!


Ska vi börja med ett litet härligt gäng bilder från den fantastsika kräftisen på Grand förra helgen?! Jaaa, det tycker jag vi gör!! Vi hade såååå kul!!

Efter fördrinken började vi med att skåla in dagen med en god sensommarlunch!

Sen var det lite roséfest på verandan, vädret var lite regn sådär, men det lät vi inte vinna!

Och så satte poolpartyt igång!! Ja, det gjorde det verkligen!!

Det blev nästan rena rama paradise hotel-partyt ;)

Tur att det fanns livbojar!! ;)

Underbara Isabelle och Lee!! Supertjejer!!!

Två andra supertjejer är Valentina och Sara!! Helt fantastiska!!!!

Och så var det bara upp till sviten, duscha, byta om och sax för den stora kräftskivan!

Hahaha, mycket på tallriken om man ska kräftskivasig i timmar!! Men haha, ser ut som jag tänker vad är detta egentligen.. Gjorde tyvärr bilden på skoj, vore kul om den fångades så på riktigt haha,.. Iaf supergott! Love cheese!

Peter och hans vackra fru!

Gudomligt goda svenska kräftor!!

Min Kelly! <3

Ah, jag var glad!! Oh, så glad!!

Fina Karolina!!

Sen började festen som höll på heeeela natten!!

Tusen Tack Fredrika och Peter för en helt otrolig dag och natt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar