Sidor

torsdag 18 augusti 2011

Heeeeej!

MEN FÖRLÅT MIG! För att jag har inte hunnit mer än bara slänga in nån bild från mobilen ibland, men det är så tråkigt och så blir det ju bara ett klockslag som rubrik när man gör det.. Men ikväll åker jag tillbaka, ja hem från Västergötland igen och ska till så att detblir lite mer snurr på den här sidan igen! Åååh, jag vill bara stanna hemma, här är allt så underbart, men jag saknar er, alla mina änglar där hemma och min lilla lägenhet också, mycket som ska tas tag i såhär innan hösten också, men jag älskar verkligen hösten, så goa lite småkyliga vindar, tända ljus, lite fina sjalar och kappor, och så alla härliga löv överallt! Men måste erkänna att jag mitt i allt ändå saknar USA, jag är ledsen att behöva säga det men det kanske blir en flytt ändå, vi får se…. Vi tänkte iaf ta en resa för att gå på Disneyworld i Orlando i höst, (ja, jag ääälskar ju Disney, men har bara varit på det i Kalifornien) funderar på att fira min födelsedag där, men så vill jag också ha ett riktigt härligt storbak med massor utav cupcakes, bakelser, brinnande tårtor, saftiga krämiga muffins med massa go smörja i alla olika sorter, godis, maränger och mängder med andra gosaker hemma hos mig, och alla som vill får komma!! Jag bygger bara fler våningar med kakfaten!! Och en stor regnbågstårta såklart! Hörs ikväll! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar