Sidor

torsdag 4 augusti 2011

Vilken härlig kväll det var igårkväll!!

Förlåt för bara mobilbloggar, men tiden har varit knapp igen.. Vi har åkt ifrån skärgårn förresten, alltid lika underbart där, drar snart tillbaka, men nu kände vi för lite Pridestämning och utgång i stan, och så blev det verkligen igår, en riktig helkväll!! Började med min favoriträtt, sturehofs bouillabaisse, en underbar fiskgryta med lax, vit fisk, kokta tomater, krutonger, parmesen, rouille och massa annat gott i!! Skulle kunna leva på den, brukar göra en liknande hemma också, med extra mycket saffran, så gott!! Sedan gick vi en sväng till Anglais, träffade Linda och Aommy, men där gick det bara utför ;) Lite för starka mojitos och då kunde kvällen inte annat sluta med att både besöka bistro j och Rose! Peter var nog riktigt glad över att han kom in, minns verkligen hur vakten titta på mig och sa; -Asså egentligen släpper vi absolut inte in 93:or. Hahaha… Jag kommer verkligen ihåg hur glad jag var första gången jag kom in på cafét 17 år gammal, helt full och överlycklig, haha… Gud vad jag var ute jämt när jag var ung, kunde utan att blinka gå ut både ons, tors, fre, lör. Men festa kan jag idag också, gud vad jag kan festa till det ibland, dock vill jag inte ta ut mina brakfyllor när lillbrorsan är med, måste ju föregå med gott exempel ;) Mår bäst till en viss gräns, annars kan jag bli hur sjuk som helst.. Men ibland går jag ut nykter också, om jag inte orkar vara bakis dan efter eller ska göra ngt spec, alla tror ju jämt att jag är så full ändå :)

Sugar!! Gillar när min nya kamera får exakt detta ljus!

Titta vad söt han är min bebis!! För övrigt är han inte gay och blev inte alls glad på mig för gårdagens mobilblogg från East.. Men jag skoja ju bara, så alla nu vet det!! :)

Peter och Linda!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar