Sidor

onsdag 10 augusti 2011

ALEXANDER McQUEEN – SAVAGE BEAUTY.

Jag var på en helt otrolig utställning på fantastiska Metropolitan museum of Art i New York nu i juli. Alexander McQueen -Savage Ja, verkligen helt otrolig! Vilken man alltså. Vilka verk! seeee!! Jag tog inte så jättemånga bra bilder eftersom jag inte hade mediarätt sa de, är ju ingen modeskribent eller fotograf i NYC precis ;) Haha… Och man fick inte ta bilder i vissa rum och inte med blixt, ja ni vet musenum.. men kolla denna kvinnans sida så kan ni se mängder med underbara bilder!!

Och jag var som vanligt lika exklusiv och gick dit med mina foppa! Jag tycket att utställningen fick stå för det flashiga! Kolla hans konstverk under förresten, det är så fantastiskt! Ska nog försöka på mig att göra något liknande med mina händer i keramik och metall, jag måste bara ha ett sånt hemma, men har ju inga 100 miljoner dollar. Och till dig Alexander så vet jag att du satt där uppe och tittade ner på oss alla som gick och beundrade dina verk, du är otrolig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar