Sidor

torsdag 25 augusti 2011

Nej nej!!

Asså ni får inte missförstå inlägg där jag typ ”skämtöverdriver” och att jag verkligen inte minns typ, klart jag minns att jag posta Ian och inte super så hårt så jag får minnesluckor, men ni vet när man råkar dricka ett glas för mycket och känner att jahaaa, just det!! Så min älskade lillsyrra ringer mig imorse och bara; -Assså, Lina….. Så fick jag förklara :) Så var sbsolut inte oroliga för mig, och när jag ropa nu suuuuuuper vi var ju typ lika mycket som, eller betydde lika mycket som ”nu köööör vi!!!!” (brukar bara inte riktigt använda mig utav det uttrycket ”nu kör vi” men skulle typ lika gärna ropa eller som mer att jag mena ”nu firar vi!!!!!” Puss och kram hörs jättesnart, ska bara vakna till lite, jag och Julia satt uppe så länge och snacka igår, för längesen vi sågs igen!! Men nu är hon här ett litet tag <3 Och så var Johanna här igår och Sakarias, ååhhh vad härliga de är!! <3

Däremot minns jag inte hur jag kunde tycka det var så fruktansvärt kul att plåtas i lite kläder när jag var ung…… Men jag minns hur kul jag och Filippa hade den här dan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar