Sidor

fredag 19 augusti 2011

Nu finns det ingen återvändo.

Joggingdojjorna är på. Regnet har lagt av. Jag åker från Täby in till stan ett slag och går djurgårn runt ikväll. Innan det letar jag upp det absolut dyraste gymkortet jag kan hitta, ja så att jag får riktigt dåligt samvete om jag inte går och tränar…. Sturebadet har säkert något bra, med lite extra tillägg och sånt där, ska plussa på allt jag kan plussa på!! Jag måste tyvärr ta till den metoden nu….Dock är jag fruktansvärt oekonomisk, så risken finns att jag struntar it iallefall, fast jag betalar, men vi får hoppas att det hjälper lite iaf… Tränade där när jag flytta upp till stan och trivdes jättebra, jag känner ändå att det vore skönt att vara lite tightare i höst!! En hälsosam höst helt enkelt, men far nu inte iväg och tro att jag ska sluta äta socker, det kommer jag aldrig att sluta upp med!! :D Men tränar man kan man ju äta några extra godisbitar! PUSS, hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar