Sidor

måndag 29 augusti 2011

Godmorgon alla snurriga änglar!

Hoppas ni har det bra och haft en fin helg! Min har varit helt fantastisk! Och så mycket soool vi fått, nä sommaren är verkligen inte slut!! Sandhamn var lika lovely som vanligt och vi tog det faktiskt ganska lugnt, skönt!! Ja, ofta är det himla skönt att välja lite mer glass än alkohol :) I efterm lovar jag att ta tag i alla bilder men nu måste jag piffa till mig lite för ska möta upp älskade Ellen för lite behandlingar och lunch! Ååååh, det var sååå längesen vi sågs nu, men nu är hon hemma i Stockholm igen, eller på besök, men känns ändå som jag vill säga att nu är Ellen hemma!! Hörs ikv, efterm och ha en underbar dag!

Så skönt och härligt att vakna upp i Sandhamn och bara snurra runt på bryggan i nattlinne! Snurr, snurr…. Flamsa och skratta med alla och verkligen bara snurra runt!!! Puss, puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar