Sidor

måndag 15 augusti 2011

Världens lyckligaste Gudmor!! Imorgon åker vi!

Go’kväll alla fina ni!! Jag är så lycklig här med min lilla älskling, min prinsessa, min lilla skatt jaaa, min lilla MILLAAA!! Jenny och Jimmy kom vid 13-tiden idag så gick vi runt på stan och kikade lite i affärer, lunchade på Vapiano som Jenny och Jimmy gillar att göra när de kommer upp till Stockholm, de har ju inte det i Götet. Senare åkte vi ut till Arlanda Hotellby, hade bebislek och gos med älsklingen och åt middag, Jenny och Jimmy burgare, Milla babygröt jag en himla go kycklig och grönsaksgrej och sedan go desert och kaffe! Vi bor här ute för planet till Kreta går redan klockan sju imorgonbitti så vi måste upp så tidigt imorgon, och min etta är så trång om man ska in med babysäng och allt :) Nu ska vi snart sova och jag lovar att ni ska få följa med oss på resan!! Vi har Wi-Fi där nere så jag lovar att inte glömma boggen, brukar ju göra det när jag är på semester, men jag ska allt se till att hinna med några sköna uppdateringar om hur vi har det!! Sov gott, hörs på Grekland! Puss och kram! Och åååh, ja ni vet Jenny har ett syskon i magen, en till älsklingsbaby till mig!! Det känns så underbart! Och Jenny och Jimmy är så kära och lyckliga, man är verkligen så lycklig i deras sällskap! Natti!

Det är svårt att fånga Milla på bild :)

Jättego kyckling och min älsklingsdesert Cheeesecake!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar