Sidor

onsdag 31 augusti 2011

Luisas Feet & Nails

Gomorron!! Jag ska snabba mig in emot stan för ett till härligt möte som jag ska berätta om sen, så spännande!! Men jag måste först tipsa er om en superbra salong! För i måndags hoppade jag och Ellen (åååh, det var så kul att ses igen) in på nyöppnade Luisas Feet & Nails som ligger på Sveavägen 86. Det är en ganska liten men väldigt härlig salong som har tre platser för fotvård och en för naglar. De tvättade våra fötter, gjorde en peeling och smörjde in dem och så gjorde de naglarna så fina! Jag valde min favoritfärg rosa och Ellen fransk manikyr, vi båda blev så nöjda och resultatet blev perfekt!!

Och öppningserbjudandena är riktigt bra:

Spa Manikyr ink. lack (60 min) 280 SEK (Ordpris 595 SEK)

Spa Fotvård ink. lack (60 min) 350 SEK (Ordpris 695 SEK)

Fotvård express ink. lack (30 min) 250 SEK

Gällande manikyr och nagelförlängningar är det även där runt halva priset som gäller.


Bokning: 08- 68 444 990 / 073- 247 53 50

Öppettider:

Mån-Fre 9-20

Lör 10-18

Sön 10-17

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar