Sidor

fredag 26 augusti 2011

Jag kommer att dra allt härligt för er!

För jag vet ju att ni är så fruktansvärt intresserade ;) Nä, men det är såhär att det händer ju så sjukt mycket härligt och det skrattas och hittas på så mycket trevligheter hela tiden, så ja, jag har inte hunnit sätta mig ner och blogga om det ens, men kameran, ja den hänger ju med i handväskan jämt :) Så jag är ledsen att säga detta men måste tyvärr skjuta på all bloggning om igår, i onsdags, lördagens sjuuuukt roliga kräftskiva, för åååh vad mycket härligt och sjukt jag har att berätta om den!! Men slänger in några bilder från i tisdags när jag först mötte upp underbara Anja för lite mat och vin, sen mötte upp hennes italienska killkompisar för strandbryggan för lite sista rosé och en sväng till Soap, vi ville visa dem stan lite på deras semester. Sedan drog vi till en utav mina finaste killkompisar Ian och snälla, goa Tobbe och fira Ians fina födelsedag!! Förlåt, men måste hinna sminka mig lite nu, vi ska ut med Pontus mlf hela helgen, ta båten ut i Skärgårn, åka vidare till Sandhamn imorgon, men är hemma på söndag igen!! Åhh, vilken go helg ni och vi ska ha nu och vilket väder vi får då!! SOOOOL!!!! Puss och kram så hörs vi snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar