Sidor

fredag 29 juli 2011

I wear Missoni when I´m chubby…. I wear missoni when I am thin...


Gårkvällen/natten var så otroligt rolig asså, vilken kväll!! Både jag och Cho har nog ont i käkarna idag för vi skrattar alltid så sjukt mycket när vi är med varann, vi skrattar verkligen tills vi får ont i magen, jaa, och vi skrattar verkligen rakt ut! Trots att jag är fruktansvärt mullig just nu är det inget jag sitter inne och deppar över, vet inte om jag varit såhär stor innan (och nu har tillomed personer i min omgivning börjat fråga mig..haha, det är lika kul varje gång) Men när jag blir lite mullig som händer någon gång om året sådär, så är Missoniplaggen lika passande som när jag är ganska smal, för det fantastiska materialet är så töjbart och sitter aldrig särskilt tajt vare sig jag är smal eller tjock, de sitter liksom lika snyggt, de blir aldrig för stora eller för små, och framförallt aldrig slitna! Verkligen mitt älsklingsmärke!! Och mina handukar är sååå fina!! Man vill ha allt! Brukar sällan skriva om kläder och prylar, hinner inte, men har fått så rara önskningar utav er att jag berättar mer om vart ifrån mina kläder kommer ifrån, och mer ”outfitstips” så jag ska försöka komma ihåg det ibland, men detta kommer aldrig bli någon ”outfit-blogg” trots att mitt klädintresse är ganska så stort, älskar ju färg!! Lite bilder från gårdagen som börjae på Diplomat. Natti, puss!

Och nej, jag är inte gravid…. Men större än någonsin, men klänningen över ett år gammal köpte jag smal..

Har för övrigt bränt mig med en locktång i pannan om ni undrar vad det är, aj..

Snygga sofistikerade Chochou!! Men gissa vem armbandet kommer ifrån ;)

Hahaha, Guuuud vad vi skrattar jämt, fattar inte att jag kunde se så seriös ut på de andra två bilderna..

Det är inte ofta jag shoppar ”klassiska” saker, och verkligen inte svarta, men min nya väska från Tory Burch och mina nya heels från Michael Kors trivs jag faktiskt himla bra med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar