Sidor

måndag 11 juli 2011

Fruktansvärt.

En riktig obehaglig mardrömsnatt. Alla fina mjuka gudomliga gosedjur hängdes upp och dog, alla regnbågar slocknade, allt fluffigt rosa sockervadd tynades bort, alla cupcakes och bakelser ruttna, allt glitter sluta glittra, allt glam sluta glimma, alla barnprogram stängdes av, bara på med hemska nyheter och kalla fakta, sverigedemokraterna vann alla val, ja så kändes det många nätter efter min abort, så när nu så många går in här måste jag ändå passa på att säga; GÖR ALDRIG ABORT! Men sen vaknade jag upp ur min mardröm tills där jag är idag och är ändå säker på att den nya fina bebisen i magen som kommer senare kommer att få samma själ, Gud skickar tillbaka den om man verkligen vill det, om man ångrar sig och gör det bara för mannes vilja vet jag att Gud förstår, jag tror att han förstår om man ångrar sig själv också, för man har ju ändå ett val även hur svår mannen än är. Men jag säger det ändå, gör det inte. Jag kan inte beskriva smärtan, tomheten, ångesten, okej idag mår jag bra men det har tagit ett halvår. Gud välsigne er, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar