Sidor

måndag 11 juli 2011

Gud vad jag är lycklig!

Jag är så glad! Jag känner mig liksom helt superlycklig! Liksom utan någon speciell anledning sådär, bara helt mentalt överlycklig! Jag känner mig så tacksam för en så fantastisk familj, vänner andra anhöriga och liksom så hel på något sätt! Förstå vad skönt att känna sig hel. Jag går inte och tänker ett skvatt på att jag behöver något mera i livet just nu, jag bara njuter som det är!! Åååh, vilken go känsla! Hoppas den sitter i riktigt länge! Och nej, jag är inte kär! Jag mår bara bra. Tänker inte på shopping eller nåt.. Det finns verkligen inget som fattas mig! Men om man ska blanda in lite ytlighet dessa vore ju inte dessa väskor fel precis ;) Dock italienska och utav finast tänkbara skinn så de har en prislapp på ca 6 till 17 tusen, så man kan ju inte köpa alla, iaf inte jag :) Kolla deras fantastiska kollektioner här; http://www.braccialini.it/

Men den här sötnosen vill jag verkligen ha!! Gud vad söt han är, och han var så mjuk! Funderar på att plocka hem honom ändå.. För har ni sett sötare väska?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar