Sidor

fredag 29 juli 2011

Hittade en så fin bild ifrån Midsommar.

Och nu planerar underbara Freddie och Peter en kräftskiva på Grand i Saltis också, funderar bara på ifall jag är hemma då, men det gäller nog att bestämma sig snart, deras tillställningar är mycket populära! Ska snart lägga upp bilder från våran härliga kväll igår, jag och Chochou hade verkligen en helkväll som slutade med efterparty hos min sköna kompis jag träffat genom Kelly, Thomas!! Han är så fantastisk, man får verkligen så mycket härlig energi när man umgås med honom, och har alltid så sjukt kul!! Och imorgon ska vi ut till en supermysig gård på en ö i skärgårn som min moster hyrt, hon fyller 50 fina Anna! Tänkte egentligen åka ut idag men det var så mycket med Nalle, fina syskon mm, så det blir imorgon. Och vilken fin inbjudan hon skickade ut asså, man får komma ett par timmar till hela tre veckor om man vill, dock hinner jag inte stanna mer än imorgon, men på söndag bär det av till min älsklingsplats, ja också i skärgårn, min fasers hus på Storholmen, får se hur länge det hinns stannas men hoppas på några dagar iaf :) Har verkligen haft det så kul med Cho, och vad hon skämde bort mig med fina presenter mitt hjärta, det var ju hon som fyllde år, men innan hon ens hann öppna mina paket fick jag mina rakt ner i famnen, alldeles för snäll!! Hon kommer nästa vecka igen, vi har planerat så mycket skoj! Hörs snart med fina bilder från igår! Hoppas allt är bra med er mina änglar! Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar