Sidor

onsdag 6 juli 2011

Midsommardagen.

Ja, just det! Det var bara på med nya kläder och hoppa på Rasmus snabba båt till från Saltis till Sandhamn efter kaffet på midsommardagsmorgonen. Parta på nytt började vi med direkt och efter ett par härliga timmar på sjön var vi framme vid Bullandö Krog där vi åt go lunch, drack Mojitos och Bloody Marys! Vädret sken återigen upp till strålande sol och partystämingen var på topp! Väl framme i soliga Sandhamn blev det mera båtparty och senare middag och dricka i mängder på dykarbaren, drack gjorde vi tills solen började gå upp igen och på söndan mådde man ju verkligen så gott på båten hem ;) Fick nästan lite dåligt samvete när jag mötte upp brorsan i stan bakis senare på eftermiddan, man vill ju ändå föregå med gott exempel, ja jag är ju ändå 6 år äldre, men det var ju faktiskt midsommar sa jag när jag gäspa och gäspa, gick och la mig tidigt:) Men så skönt det var att sätta sig på planet till NY dagen efter, obakis och utsövd, eller till NY och NY, vi kom bara till Frankfurt, Lufthansa strula ur och turen till Frankfurt tog 6 timmar istället för 2, så vi missade planet vi skulle byta till fick sova där och ta ett plan dagen efter istället men det gick också bra, värre saker kunde ju hänt, vi kunde ju faktiskt ha störtat. Och så kunde jag ägna hela kvällen åt naturfotografering, för vi fick ett så fint hotell på landet där, jättemysigt! Nu ska jag fortsätta packa upp lite här och gosa med lille Nalle som varit ensam hemma en hel vecka, men han har haft världens snällaste grannar till kattvakter som spenderat mycket tid till gos och lek! De är helt underbara! Hörs snart, då kommer mängder med NY-bilder!!

Att bakisvägra :D

Snart sken solen upp igen :)

Och där nere i båten hade vi också kul! Kolla vackra Isabelles blogg här förresten!

Starka Rasmus lägger till vid Bullandö!

Fina Anja och supergulliga Jonas!

Fina, fina Fredrika, Rasmus och Valentina!

Freddie lägger till i Sandhamn!

Och i båten breved fick man syn på fina Philip!! En oerhört trevlig och go människa!!

Skepp å hoj!! Hahaha….

Dennis änglavingar är så fina, och så hitta jag en liten regnbåge!! Åh, vad fint! Jag planerar ju en stor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar