Sidor

tisdag 12 juli 2011

Och alla mina halsband.. Men inte fler än armband!

Ja, här finns det gott om!! Jag älskar smycken! Jag älskar att ha mängder med på mig, lite krimskramsaktigt sådär, många färger och så lite bling!! Så snyggt och fint! Det är sällan man ser mig ute en partynatt eller bara en helt vanlig dag utan mängder med olika armband på mig :) Armband är det jag har mest utav, men nästan lika mycket halsband och ringar! Och jag brukar alltid sätta på mina vänner olika smycken om man dressar upp sig tillsammans! Jag känner mig liksom inte iordning utan att smyckena är på. Ja, det bor nog allt en liten prinsessa i mig iaf :) Och vad gillar ni min hemmagjorda keramik halsbandsupphängare?! Gjorde samtidigt en kronspegel som hänger precis över och två kronlampetter. De matchar mina keramikkronkrukor (som ni som hängt med ett tag säker vet.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar