Sidor

tisdag 12 juli 2011

Shoppingdax! Nä, nu ska jag shoppa loss!

Det är lite halvtrist väder så vad passar bättre?! Jag har ju liksom inte shoppat nog i Rom och NYC ;) Fast idag ska jag mest shoppa nödvändliga saker faktiskt, kanske någon ny bikini till Grekland :)

En kväll tog jag och Peter en limo till ett jättekul kvällsöppet Shopping mall!! Jag köpte bland annat ett par skitsnygga snyggaste Michael Kors skor, en såndär bra LV väska neverfull (som typ alla har jag vet, inte riktigt min grej att köpa ngt alla har, men jag gillar verkligen LV och den är så bra att ha till stranden ja nu till Grekland också, man får plats med så mycket!! Sen hittade jag mängder med bra sminkborstar och annat roligt på SEPHORA, och självklart fyllde jag på Bare Minerals-skafferiet! Och självklart massa nya söta smycken och kläder från Forever 21!! Och andra roliga kläder i spännande små mindre butiker! Visar sen!

Jag börjar verkligen att bli lite gräddig på riktigt, vägde mig igår och det gjorde inte saken bättre :) Har tyvärr låst in den vikten i ett kassaskåp men jag orkar inte börja banta, som sagt finns det roligare saker man kan göra än att hålla på och banta, jag har 800 ml i varje tutte, är 178 lång, jag passar inte att vara supersmal, och det är inga ursäkter!! Och som jag sa…i NY bantade jag inte precis….. Vem vem vill åka till NY på semester en vecka och banta….? Lite trist när man äter ute två gånger om dan..


Men det var en underbar resa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar