Sidor

onsdag 6 juli 2011

Vilken Lyckad Midsommarafton!!

Gud, detta känns nästan längesen nu men det var ju bara förra helgen det var midsommar. Midsommar som i år firades ute på Grand Hotel i Saltsjöbaden där Fredrika och Peter hade stor Fest! Ja, Fest med stort F, som verkligen var sååå lyckad! Jag och Kelly bodde i en riktigt stor svit med terass emot vattnet, så vackert!! På vägen dit mumsade vi i oss några skärgårdssnapsar som vi hittade i Kellys väska ;) Kalaset började med en svalkande fördrink i trädgårn sedan åt vi en underbar midsommarbuffé med alla sortes sill, dess tillbehörl, ägg, olika goa laxar, mera snaps och rosé i mängder. Roséfesten fortsatte på terassen och sen vart det poolhäng och lekar runt midsommastången. Efter mera vin och fest på min och Kellys lilla terass vart det dax att duscha och byta om till middag. Efter några minuter spillde jag självklart vin över hela klänningen så jag fick ta annat på mig :) Vi var säkert ganska fulla redan då, haha… Efter den jättegoa middan var det mera fest… Fest, fest fest! Och plötsligt där i mörkret i natten stötte jag på många vänner som anlände senare till partyt, bland annat Ian och Janne, underbart!! Det blev inte jättesent (vad jag minns) tror jag kom tillbaka till rummet vid två halv två då Kelly redan var där. Haha, vi började ringa ner en väldigt härlig människa, jaaa han är så skön asså, så sjukt rolig! Sedan somnade vi och jag vaknade faktiskt ganska pigg :) Sminket hade jag redan spolat bort med tårar för jag hade visst gråtit en liten sväng där i partynatten också, instabil som jag just nu är, (har inte riktigt varit mig själv sedan aborten i jul, men jag är på väg tillbaka (kände verkligen det nu i USA, berättar mer om det här på bloggen snart, det är så skont!) Kommer nog dock alltid att vara lite instabil och känslig, men äsch bara man inte gör någon annan ledsen så är det ingen fara att vara lite konstig :) Det blev fest hela lördagen också, ja för det var bara att slänga på sig lite nya kläder och dra till Sandhamn i Rasmus sköna båt med Freddie och gänget igen för att festa midsommardag!! Mer om den goa dan i nästa inlägg!! Puss och kram

Vilken trevlig dubbelhaka jag åkte på på denna bild:) Kanske dags att tänka lite på figuren innan spasemestern till Grekland nästa vecka.. Och i USA blev det inte bättre precis med alla cheesecakes.. Men äsch! Det är ju sommar och semester! Vem orkar räkna kalorier?! Jag har roligare saker för mig :)

Visst passade han bra i mina nya brillor!

Vad gillar ni min krans? Den slängde jag ihop på vägen :)

Hahaha, hur kunde alla bli så bra på samma bild? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar