Sidor

söndag 27 september 2009

Verkligen tröttnat på krogen!!!

Aah, det har jag verkligen gjort! Och jag fattar inte hur jag orkade festa sådär mycket som jag gjorde en period då jag var 18, 19 år. Vi var ute jämt, flera flera nätter i rad kunde vi gå ut. Helt sjukt leverne egentligen! Jag blev inte ens bakis, asså jag drack mig verkligen berusad, och mådde skitbra dagen efteråt, kanske bara lite trött. Nu går jag bara ut på nattklubb ibland, och när jag gör det har jag väl kul, absolut. Men hela den där hetsiga grejen med att springa på sena klubbar asså! Alla fulla människor som trängs, allt rökande, alla killar som stormraggar på en, alla skumma attityder, allt gap och skrik, och den där slitiga röran, nej tack! Då finns det faktiskt så mycket trevligare och skönare saker man kan ägna sina värdefulla timmar åt!

1 kommentar: