Sidor

onsdag 2 september 2009

Bokat och klart!!

Jippie!! Den 17 septermber hoppar jag på planet som flyger mig till Umeå! Jag ska dit och hälsa på pluggisarna Sara och Hannes några dagar! Så himla kul, har ens aldrig varit i Umeå faktiskt. Hoppas ni har en kanondag allesammans! Nu ska jag promenera i väg till Paletten, som är trevlig liten butik här i Täby där de säljer konstnärsmaterial billigt och bra. Mycket att måla innan vernissagen, imorse fick jag en massa nya motiv i skallen. Puss och kram. För övrigt så har flätat en liten fläta på ena sidan idag:) Intressant va? :)

2 kommentarer:

  1. hallå Lina! åhh det var så himla roligt att du var med i helgen! tänk när vi gick trean vad kul det var =) gööörsköj! annars allt bra? du får komma och hälsa på i gbg innan jag drar iväg. Kramar

    SvaraRadera
  2. Bilden med Jenny och Jimmy är en gammal 40 -50 talsklassiker. Barnet är ett bevis på deras kärlek! Vad som nu menas?

    SvaraRadera