Sidor

måndag 7 september 2009

Mondagmorron.

En ny, härlig, händelserik vecka är här! På fredag ska det firas födelsedag för att fylla 22 år bland annat, så nu har man bara några få dagar kvar att vara 21 på ja. Och man undrar vad som kommer att hända i det tjugoandra året av mitt livet, jag känner att det kommer hända mycket. Och jag känner att det kommer bli ett himla bra år. Några saker jag vet inte kommer att hända är iallafall att: Färga håret mörkt, bli vegetarian, gifta mig med prinsen, skaffa barn, bli av med oskulden, åka till månen och köpa en motorcykel. Sen vet jag inte så mycket mera faktiskt. Men det som jag tänkt skall hända är iallafall att: Ha ett Vernissage eller två, bli moster (som kommer att vara den största händelsen) , skriva klart min låt till den lilla familjen som skall sjungas på dopet, fortsätta skriva på min lilla bok, måla en barnbok, ta körkort, söka jobb på skansen, börja Nyckelviksskolan, bo kvar i Stockholm, bli riktigt vältränad, och mycket mycket mer. Nu ska jag snart iväg till keramiken:) Ha en superdag! 

2 kommentarer:

  1. Jag följer din blogg!

    Anki

    SvaraRadera
  2. Vad skoj att du gör det Anki!! Hoppas vi ses snart, jag kunde tyvärr inte komma på Amandas kalas, men vi får ses snart ändå:) Hoppas allt är bra med er! Kram!

    SvaraRadera