Sidor

måndag 21 september 2009

Så fina dar.

Nalle ligger breved mig och spinner ljuvt, gud vad jag saknat honom. Tur att man känner så snäll kattvakt, som Nalle med tycker så bra om:) Flög hem tidigt imorse från Umeå, har verkligen varit fina dagar där uppe. Vi har tagit det ganska lugnt, glidit på stan, shoppat lite, fikat gott, lagat god mat, hade en jättetrevlig middag i lördags, några av deras vänner kom, jag fick vara kock:) Kul att det var så uppskattat! Vi har haft myskvällar vid tvn, och vi har skrattat en himla massa:) Sara visade mig runt hela universitetet, det var skoj att se. Stort var det med. Hon har visat mig alla hennes läkarsalar också, och överallt var det massa intressanta glasskåp, vissa lite läskiga, nästan som ett museum, såhär:


Åh, det har varit så bra där. Men jag håller tyvärr på att bli sjuk, min röst måste ju hålla för veckans inspelningar. Men jag tar kanjang, det brukar hjälpa bra. Annars har jag varit på keramiken idag och där var det grymt skoj, jag har bränt och börjat på så mycket nytt! Ska börja på mugg, fat och tallrik i rosa, till lilla flickbebisen snart också:) Längtar såååå himla mycket efter henne! Jenny kommer förresten upp till mig här fram i oktober, gud vad mysigt vi ska ha. Åhh, vad jag kommer att gosa med magen!! MMmmm vad gosigt!!! Jag är så glad ikväll, hoppas ni somnar gott sen! Det blev ingen lång bloggpause för mig förresten, jag tycker det känns alldeles för trevligt för att pausa nu:) 

1 kommentar:

  1. Nalle och jag (den snälle kattvakten) har verkligen blivit kompisar. Du får gärna åka igen. Jag ställer upp.

    SvaraRadera