Sidor

fredag 25 september 2009

Godmorgon, jag älskar att göra bort mig!

Sjukt kul igår alltsammans! Jag tror jag måste ha bjutt  TV4 på himla skön tv asså, känns så! Och det jag verkligen måste banka in i skallen på mig själv, är att jag verkligen måste ta det här programmet med en stor fet klackspark, och med världens största leende och skratt! För jag har sagt så mycket tokigt, hahaha! Men hoppas poppas de är snälla och klipper ihop det snyggt:) Fast så på något märkligt sätt får jag någon slags mäktig, märklig kick av att göra bort mig också, speciellt i TV då, hahahaaha! Måste jobba stenhårt på denna inställning! Försöka lura mig själv litegrann..

Nu ska jag ut och jogga som en galning! Helgen ska bli en grymt nyttig och skön motionshelg! Massor att göra, men ska försöka stressa ner också. Vara mycket ute, då mår man super! Sen måste jag säga att jag verkligen tror att snälla, icke fördömande och ödmjuka människor kommer längst, och är coolast! Ever, ever, ever, ever, ever, ever, ever!!!


Smink, hår, smink, hår, smink...


Very Diva! Hahaaha!

Sen ville jag vara lite tropisk i ett utav programmen:)



Julia!

OHLALALA!

2 kommentarer: