Sidor

fredag 11 september 2009

Åh, mina underbara vänner och anhöriga!! Ni gör mig så glad, jag älskar er!!!

Gud vad Johan är söt, han hade bundit fast en ballong
runt buketten! Haha, alla vet att jag älskar rosa!
Martina och Rickard är världens gulligaste!! Tusen Tack!!
Jag har fått så himla många söta fina kort, hela hallens golv var uppfylltnär jag kom in! Små presenter, choklad, och rosa skumpa med:) Ni gör mig så lycklig! Det står så många vackra meningar!

Det är verkligen min dag idag! 50 på den ena, 25 på den andra!
Ikväll blir det ganska lugnt, ganska tidigt, det är ju programinspelningar på g i helgen! Ja, jag ska berätta sen!! Men imorgon blir det mera tårtkalas!! Måste kila nu! Pusss, ni är underbara!!

3 kommentarer:

  1. Grattis Lina på din 22-årsdag! Det ser ut som det finns många som älskar dig också. Hoppas du får en häftig kväll nu!Kram från Linnéa J

    SvaraRadera
  2. En fin tjej ska ha en fin present när hon fyller år!
    Kramar// Johan

    SvaraRadera