Sidor

fredag 4 september 2009

Äntligen!

Mitt internet la av! Jag har ringt och ringt, stått i telefonkö på telefonkö.. Telia försökte med allt, men hitta inget fel eller anledning någonstans. Jag köpte nytt modem, ny nätverkskabel och vi prova om allt, om,om,om och om igen.. Sen fick jag gå till In Life butiken och köpa en himla annan grej, det funka inte heller först,  det var ett himla meck med den här grejen också.. Men nu, nu äntligen fick jag igång det! Eller jag och jag, en asbra mackille på telefon hjälpte mig, vi försökte i över en timme med alla knep han kunde komma på, sen sa han en grej till, så klicka jag lite till,, och då börja de funka igen!! Jippie!! Det är hemskt med dessa moderna tider egentligen, att man får sån stress när man inte når internet liksom, haha.. Jag borde faktiskt åka ut till en liten stuga och bo i skogen ett tag, ett bra tag med varken min mobil eller min lilla macis i bagaget. Nu ska jag sätta på tvn, hahaha.. Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar