Sidor

fredag 18 september 2009

Kommer tillbaka jättesnart!

Har det verkligen underbart hos Sara och Hannes här uppe i Umeå! Lovar att komma tillbaka hit jättesnart, behöver bara ett par dagar av lugn, ro och sådär. Vi har det iaf himla mysigt, hittar på en massa trevliga saker, plus att man verkligen njuter av vackra smått kyliga Norrland. Fick en kommentar, en undrande kommentar om varför jag tagit bort allt publicerat, jag har bara spart det som utkast, måste gå igenom det innan jag publicerar det igen bara, eftersom jag gör lite tv och sådär just nu. Man vet ju tyvärr inte vad för folk som kan dyka upp då, de gav oss lite goda råd.. Ha en fin helg!

2 kommentarer:

  1. Så klokt Lina..sa H
    -Ha´t det så bra Du..Din energiknippe;)

    SvaraRadera
  2. Du är en celebrity. Eller vad man säger. Men glöm inte bort mig Lina. Jag ska heja på dig. Var det på kanal 4 plus den 30 september det startar. Hoppas du hittar din drömman. Mvh en som inte är rädd att avslöja sig.

    SvaraRadera