Sidor

onsdag 19 november 2014

Shopping med älsklingen!!

Efter jag hämtat Angie Pangie på dagis och efter alla pussar och kramar för hon gick ända till 3 idag helt själv från 9, så nu kanske inte det är så mkt kvar på inskolningen, men nästa vecka får vi se om jag ska vara med lite till eller om det fortsätter såhär bra (men hon hade haft det super, men blev överlycklig när jag kom så jag hoppas inte hon tycker det är för länge, men måste ju verkligen ta dedär körkortet nu för de blir ju så svårt när nybabyn är här att köra och plugga....)

Så bestämde vi oss för en liten shoppingrunda!!
Hon älskar att åka runt i vagnen när hon är trött och bara mysa och skratta i affärer t jag visar henne roliga saker och vackra som glittrar och sånt :) Och efter att ha varit igång hela dagen på dagis var hon helt nöjd i vagnen som hon inte alltid är om vi är tvungna att åka på nån Bvc, mvc tid eller så när hon vill leka.. Då vill hon inte vara fastspänd men ibland blir man ju tvungen, då får man gå runt där och sjunga och greja för henne medans man kör så brukar hon bli nöjd igen :)) Haha, vet inte hur många som vänt sig om och undrat vilket håll Imse vimse spindel plötsligt kommer ifrån :) 

Vi var bland annat på H&M där hon fick sina första jeans, och inte vilka som helst, nä det var de sötaste jag sett med cupcake och godis på!! Mjuka och sköna med blöjplats, haha....


Och så hittade vi världens grisigaste mössa i fuskpäls med glitteröron och den kunde vi ju bara inte motstå, men det bästa var att den också är "odragbar" och mössor går verkligen åt, alltid bra att ha en i vagnen, en extra på dagis och i bilen, hon har fått en liten möss&vant och halsdukkorg i hallen med, man måste verkligen hitta sina knep för att inte få så stökigt med barn :) Var sak på sin plats ;) Haha, väldigt vad jag gått å blivit ordentlig..

Sen hittade vi så söta puffhårspännen, som hon faktiskt inte tog av sig, för rosetterna brukar inte få sitta så länge :) Hann inte kolla så mycket efter nya sköna långärmade tröjor, lite tjockare men ska kolla lite på babyshop.se med, för nu börjar verkligen varma långärmade gå åt och många börjar bli lite små, favosarna vill jag tyvärr inte sätta på längre för de börjar bli lite trånga så några sådana nya behöver hon verkligen, även om hon har en del ;)) Men det är ju så kul med kläderna, tycker tillomed Stefan :) Han älskade också mössan och jeansen!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar